Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Deze vind ik eerlijk gezegd wat minder tegenover je abstractjes van de laatste tijd; de foto mist 'iets' naar mijn mening. Misschien is het gewoon het feit dat alle informatie zich vooraan bevindt. Een aandachtspuntje iets verder (hint van de horizon, silhouet van een gebouw bv.) had de foto helemaal af kunnen maken. Mijn gedacht maar natuurlijk.
ik vind hem sterk ,hoe weinig dat er ook opstaat ! zelfs in dat weinige heb je heel veel aandacht gegeven aan de compo ,mooi hoe die lichte golfjes juist uit de hoeken vertrekt en zo wordt meegeleid in de foto naar het bijna onbekende ,ook de omzetting is heel zacht en mooi gedaan ,prachtig werk Pascale
Deze vind ik eerlijk gezegd wat minder tegenover je abstractjes van de laatste tijd; de foto mist 'iets' naar mijn mening. Misschien is het gewoon het feit dat alle informatie zich vooraan bevindt. Een aandachtspuntje iets verder (hint van de horizon, silhouet van een gebouw bv.) had de foto helemaal af kunnen maken. Mijn gedacht maar natuurlijk.
Vind dit een hele mooi waar je naar komt terugkijken... maar
voor mij mist deze foto ook iets, al kan ik niet zo goed benoemen wat.
Tja..je bent ervoor of ertegen...er valt niet veel te zien...ik weet het..maar toch...voor mij wel genoeg...de desolatie...de stilte...de sfeer...die de foto uitstraalt.
Het was te mistig om nog enig detail te zien in de verte..geen gebouwen...geen horizon.
Bedankt allemaal voor jullie eerlijke reactie
Gr Pascale
Comment