Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Intrigerend landschap
Ik zou nog wat durven spelen met de kleuren ,met bijvoorbeeld iets meer verzadiging in de lucht.
Nu wordt de lucht links boven iets te grijs, door de verzadiging een beetje op te trekken bekom je een voller beeld.
Nu ja ,je doet wat je wil natuurlijk, zo zou ik het doen.
Ik zou nog wat durven spelen met de kleuren ,met bijvoorbeeld iets meer verzadiging in de lucht.
Ik kan je inderdaad hierin volgen maar dan wordt het oranje weer zo fake. Daarom dat ik dat niet graag doe. Maar ik zal het straks eens proberen om te zien wat het geeft.
Qua kleur is het een fraaie foto, de eenvoud vind ik ook goed gevonden. Ik twijfel alleen of er hier niet iets té weinig te zien is. Dit komt denk ik mede door het gekozen panorama formaat. Ik denk dat de foto beter uit zou komen in gewoon 3:2 formaat. De voorgrond heeft erg mooie fijne structuur, waar je best nog wat meer van zou mogen laten zien. Links heb je erg veel lege ruimte, wat met meer interessante (maar subtiele) voorgrond minder opvallend wordt.
Comment