Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het donkergrijze water en lucht icm het witte en blauwe ijs vind ik érg fraai..! Qua compositie en dieptewerking vind ik de andere foto hiervan nét iets beter.
vele beter als de vorige. hier zijn niet zo veel storende elementen. ik vond in de vorige die linkse rots echt storen. hier komt het onderwerp er heel mooi uit. mooie dof trouwens
Mijn eerste reactie was wauw... maar er is iets vreemds met de foto (gevoelsmatig, kan er de vinger niet opleggen). Is dit 1 enkele opname Helen?
Had exact dezelfde reactie: WOW! maar dan.... Ik vermoed dat de scherpe overgang van scherpe voorgrond naar flue achtergrond hier voor iets tussen zit (vooral aan die ijsschots links-midden stoort mij dat).
Mijn eerste reactie was wauw... maar er is iets vreemds met de foto (gevoelsmatig, kan er de vinger niet opleggen). Is dit 1 enkele opname Helen?
Ja het is een opname. Niets geshopt, geplakt of vervormt. Het beeld is gewoon genomen voor al de verschillende blaauwe tinten. (Hoe slechter het weer werd, hoe blaauwer het ijs overkwam)
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment