Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door Niels "Planetscape"Bekijk bericht
Erg fijne lucht hoor! Ik heb hem wat pittiger voor je gemaakt, als je het niets vind haal ik hem weer weg
Niet weghalen hoor, want jouw versie kan ik ook best smaken (en bedankt voor de moeite!).
Ik heb zelf een update geplaatst met toch iets minder rood in de lucht
dan jou versie (dat was er ook niet toen), maar wel wat meer "punch".
oei doe mij dan maar het origineel hoor! het gras in de update vind ik maar niks eerlijk gezegd...
zelf zou ik in deze richting gaan ('t is niet perfect, ik heb maar even snel aan de welbekende schuivers getrokken)klik
vind dat het donkere eigenlijk weinig bijdraagt tot de foto en dus kan je misschien opteren om hem in zijn geheel wat op te lichten.
Laat maar weten als ie weg moet...
Vind de update persoonlijk prima . Meer contrast zoals jouw update geeft meer dreiging, minder contrast zoals hierboven eerder de mistige sfeer. Hangt ervan af welk gevoel je wil overbrengen...
Zo zie je maar dat de nabewerking van foto's super belangrijk blijft. Er zijn keuzes te maken : de juiste toonzetting kiezen is dan niet altijd evident...
Toch vind ik dit beeld wel speciaal en karaktervol !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment