Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Desalniettemin, mooi beeld, maar ik zou voor (ik wil het vermaledijde woord vermijden, mocht je lichtgeraakt zijn) een iets meer ge-Dashte sneeuw gaan.
Bijde platen hebben weinig of geen schaduwspeling die echt de sfeer moet benadrukken.
Kleur en compo zitten goed maar de grote pluspunten die de foto ECHT maken zijn helaas niet aanwezig.Jammer.
Er zitten ook veel afwerkingenfoutjes die je goed kan waarnemen boven de heuvels.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Het geheel doet inderdaad onnatuurlijk aan en nogal een gloed rond de heuvels. Het oplichten va de schaduwen op zich was goed maar het dieppaarse waar de zon in rust is mee opgelicht en dat 'klopt' gevoelsmatig niet meer. Ik neem aan dat je ook de lucht gesatureerd hebt maar daarbij ook het blauw van de sneeuw hebt meegetrokken?
Wel een leuke compo en een mooie lucht!
Comment