Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Heel mooi plaatje kwa kleur en combo. Mooi hoe die vissen een golvende lijn brengen in de foto. Ik weet niet vlug die beestjes zijn maar als het mogelijk was geweest een kleiner diafragma te gebruiken had ik graag wat meer scherptediepte gehad (maar opnieuw, geen idee of dat een optie was hier)
die beestjes zijn vrij snel en kunnen in een fractie van een seconde met zijn allen plots de andere richting uit gaan. Altijd leuk als je ze onderwater tegen komt.
Mooie kleuren trouwens, ik vermoed dat ze vrij dicht tegen de oppervlakte zwommen.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Mooi dat lijnenspel van deze vissen en dus toch wel een beetje een landschap op zich.
De visjes in je originele foto storen me niet, ze horen voor mij net thuis in een onderwaterlandschap en geven een klein beetje extra diepte.
Comment