Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Patrick ik moet wat strenger zijn deze keer. Bootje,paaltje allebei storende elementen vind ik.
Bootje staat niet los. Paaltje is er te veel aan ook.
De golf geeft me een scheef gevoel over de ganse compositie.
Voorde rest prima van licht maar ik loop er niet warm voor...als ik hem vergelijk met je haven tenminste...
Your a big boy..you can handle it.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Patrick ik moet wat strenger zijn deze keer. Bootje,paaltje allebei storende elementen vind ik.
Bootje staat niet los. Paaltje is er te veel aan ook.
De golf geeft me een scheef gevoel over de ganse compositie.
Voorde rest prima van licht maar ik loop er niet warm voor...als ik hem vergelijk met je haven tenminste...
Your a big boy..you can handle it.
ja hoor Pascal ik ben een grote jongen en kan tegen een stootje en heb liever een eerlijke mening dan gene ,dit zijn fouten die mij niet direct opvielen maar waar ik later rekening kan mee houden thanks
ja hoor Pascal ik ben een grote jongen en kan tegen een stootje en heb liever een eerlijke mening dan gene ,dit zijn fouten die mij niet direct opvielen maar waar ik later rekening kan mee houden thanks
Fouten zou ik het niet noemen, technisch is de foto perfect. Het totaalbeeld spreekt gewoon wat minder aan.
De kleurovergang in de lucht vind ik dan weer heel mooi
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
sta mij toe dit wél een hele knappe te vinden
Is inderdaad waar dat de paal wat stoort en de boot niet los is, maar het stoort mij eigenlijk niet echt. Maar dit maakt dan mss wel het verschil tussen een hele mooie en een fantastische plaat...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
de exif bekijk ik nooit maar waarachtig een zeer merkwaardige scherpte op die golf...
hier is niets aan veranderd hoor is idd op 1/15 en als je goed kijkt zie je ook de vloeiende beweging in het schuim ,het is zelfs geen blend maar 1 foto met grad ND filter ,ik weet wel niet meer welke waarde ND ik heb genomen ,ik dacht 03 of 06 .maar dat doet er hier niet toe
heb wel een lichte verscherping toegepast die normaal is bij het verkleinen en wat saturatie bijgegeven
Mooi zacht plaatje, technisch goed, mooie kleuren en de lichte beweging in de golf heeft wel iets . Minimalisme hou ik wel van, er moet niet altijd iets op de voorgrond zijn voor mij, maar bij dergelijke beelden gaan kleine elementen rap de aandacht opeisen, iets waar Pascal al op wees, al ervaar ik het niet zo 'streng' als Pascal.
Comment