Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind deze compositie wel een stuk minder druk dan jouw vorige. Mooie licht sterretje. Iets hogeer gecentreerd had de maantje meer prominent late staan.
Die grote is knap hoor. Ikzelf hou van wat meer natuur fotos met bomen en weide palen maar de lucht trekt me hier aan.
Ga maar rustig verder.
Als je je eerste beelden vergelijkt met deze danben je al een pak geevolueerd hoor.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooie sfeer. Minder water zou ook minder reflectie betekenen... ik zou het laten.
Knap shot
dat was dan ook mijn bedoeling toen ik die zachte reflectie op het water zag en wou dat er absoluut bij hebben ,maar ik respecteer ook iemand anderes zijn mening ,iedereen heeft een andere kijk op foto's he
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Die grote is knap hoor. Ikzelf hou van wat meer natuur fotos met bomen en weide palen maar de lucht trekt me hier aan.
Ga maar rustig verder.
Als je je eerste beelden vergelijkt met deze danben je al een pak geevolueerd hoor.
dank je Pascal ,hoewel ik voel dat ik nog heeeeeel wat bij te leren heb ,ik heb al heel wat geleerd dank zij jullie kennis en beelden ,waar ik heel veel van opsteek ,maar landschap is heel wat moeilijker en complexer dan ik eerst had gedacht (wordt veelal onderschat )er wordt gezegd dat macro (wat ik het meest doe)heel moeilijk is maar deze tak moet er zeker niet voor onderdoen ,mijn gevoel althans
dat was dan ook mijn bedoeling toen ik die zachte reflectie op het water zag en wou dat er absoluut bij hebben ,maar ik respecteer ook iemand anderes zijn mening ,iedereen heeft een andere kijk op foto's he
dank je Pascal ,hoewel ik voel dat ik nog heeeeeel wat bij te leren heb ,ik heb al heel wat geleerd dank zij jullie kennis en beelden ,waar ik heel veel van opsteek ,maar landschap is heel wat moeilijker en complexer dan ik eerst had gedacht (wordt veelal onderschat )er wordt gezegd dat macro (wat ik het meest doe)heel moeilijk is maar deze tak moet er zeker niet voor onderdoen ,mijn gevoel althans
Inderdaad. Die macro is een ander sport maar landschappen word zeker onderschat door velen omdat je meestal geen duidelijk spannend onderwerp ziet terwijl als je een wespenkop in al zijn details laat zien al meteen als kijker een wow gevoel krijgt omdat het bijna buitenaards lijkt.
Een koe in macro daarintegen in een wei is nog wat anders omdat iedereen dat kent.
Dus ik waardeer zeker je groei in deze rubriek en ga vooral verder op dit elan.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment