Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Swan lake
Collapse
X
-
-
Re: Swan lake
Prachtig!!!
Ben benieuwd hoe deze eruit ziet in B&W.
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT2-R Bekijk berichtBen benieuwd hoe deze eruit ziet in B&W.
Mooi beeld:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
Toch wel heel knap gedaan hoor. Vind het een mooie.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door machi Bekijk berichtDat is ook mijn gedacht
Mooi beeld
@ allemaal: Hartelijk dank!
Comment
-
-
-
My kind of pictures , knap !!!!Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .
Comment
-
Heb al een paar keer gekeken naar deze foto en ik wist het eerst niet...vind de foto niet mooi noch lelijk...vind de kleuren bevreemdend en wolken onheilspellend. Zwaan lijkt futloos te dobberen in water waarvan de kleur niet veel goeds voorspelt. Ook die wolken zien er somber uit...
Het is een foto waar ik geen mening over heb maar waar ik toch naar blijf kijken...Dus
Comment
-
-
Oooooh
Mag ik zeggen : bijna surrealistisch ?
In elk geval : onwezenlijk, een droombeeld...
Knappe plaat Danny
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtHeb al een paar keer gekeken naar deze foto en ik wist het eerst niet...vind de foto niet mooi noch lelijk...vind de kleuren bevreemdend en wolken onheilspellend. Zwaan lijkt futloos te dobberen in water waarvan de kleur niet veel goeds voorspelt. Ook die wolken zien er somber uit...)
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtHet is een foto waar ik geen mening over heb maar waar ik toch naar blijf kijken...Dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtOooooh
Mag ik zeggen : bijna surrealistisch ?
In elk geval : onwezenlijk, een droombeeld...
Knappe plaat Danny
Greetz, Kariboe
@ iedereen: hartelijk dank!
Comment
-
Ik sluit me aan bij de rest van de reacties, want dit beeld weet ook mijn aandacht wat langer vast te houden.
Comment
Comment