Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cn377l58
Collapse
X
-
-
-
Re: Cn377l58
Super compo, lekker eigenwijs ook,
groetjes,
LoulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtIk vind de toning van het geheel heel knap! Kleuren van het water zijn gebruikt om de boot te schilderen. Knap!
Er lag maar één bootje op dit strand net in de kleuren die ik wou...familie van de kleuren van het zeewater en de lucht ... Net alsof de toeristische dienst het met opzet in scène had gezet...
Bedankt voor jullie comments.
Gil
Comment
-
Een schitterend beeld dat heel eenvoudig lijkt maar toch wel wat moeite zal gekost hebben om alles te vinden zoals je het wou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtschitterend beeld , maar bootje mss net iets te centraal...hoewel...iedereen plaatst zijn bootje links of rechts...twijfel
Heb zelfs er millimeterwerk van gemaakt om het knal in het midden te plaatsen...
Deed dat vroeger ook volgens de regels.. .Die ik zeer goed ken... maar nu dikwijls bewust niet naleef...
Bedankt voor je commentaar. Altijd welkom en bovendien mag je twijfelen hoor en van mij het bootje links of rechts plaatsen. Niks mis mee...integendeel zelfs...
Groet.
Gil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtEen schitterend beeld dat heel eenvoudig lijkt maar toch wel wat moeite zal gekost hebben om alles te vinden zoals je het wou.
Er is over nagedacht.
Ik heb min of meer het beeld heel harmonisch opgebouwd.
De lucht is ongeveer de helft van het water dat op zijn beurt ongeveer de helft is van het strand en het bootje verdeelt de foto links en rechts doormidden.
Geeft een zeer rustig en harmonieus geheel samen met de kleuren die allemaal in dezelfde tinten zitten...
Daar wordt 'ne mens' kalm van...
Ben ter plekke bijna op mijn rug gevallen doordat die steentjes onder mijn schoeisel wegrolden toen ik de dijk afklauterde en wetende dat ik pas een maand geleden twee ribben brak in Oostenrijk toen ik uitgleed op een ijsplek en toen op mijn rug terecht kwam... O-)
Bedankt voor je commentaar.
Groet.
GilLast edited by gilclaes; 25 februari 2012, 17:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtCn377l58
Comment
Comment