Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de gehele foto wel wat aan de donkere kant, hoewel je hierdoor wel heel goed sfeer van de donkere ochtend/avond proeft. Ik vind het daarom moeilijk om te zeggen of je de foto lichter zou moeten maken. Ik denk dat het strand iig wel een klein tikkie lichter zou mogen, ervan uitgaande dat het een lichtgeel zandstrand betrof zoals ik dat hier van de Nederlandsche kusten ken..
Qua kleur en contrast vind ik de foto bijzonder goed geslaagd, qua compositie vind ik hem ook prettig kijken.
Overigens kan ik zelf gek genoeg eigenlijk nauwelijks ruis ontdekken
Dit strand is heel donker grijs van kleur , en toen deze foto genomen is , was het al tamelijk donker ! Ik kon ook een lichtere foto posten maar dan was de sfeer van dat moment weg . Zo is deze foto bedoeld.
Vic, ik vind hem goed wat compo en kleur betreft. Wat de ruis betreft ga ik de rest bijtreden, maar die kan je grotendeels weghalen hoor! Fijne weergave van dit beeld gezien de omstandigheden waarin ie is genomen!
Comment