Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind hier het ijs en de lucht wat onnatuurlijk veel contrast hebben, en daarbij te donker tenopzichte van het stuk gras rechts. Het licht op dat stukkie gras vind ik wel weer mooi.
Ik vind het een hele mooie, voor mij mag dit wel hoor
Klein puntje van kritiek misschien is die paarse zweem onderaan in het ijs en de oeverrand, als dat er nog uit zou kunnen...
Ik vind het een hele mooie, voor mij mag dit wel hoor
Klein puntje van kritiek misschien is die paarse zweem onderaan in het ijs en de oeverrand, als dat er nog uit zou kunnen...
die paarse zweem is in feite flare die ik zeer moeilijk wegkrijg, heb het dan maar zo gelaten
Moet Schoonspikke volgen hier vrees ik...Heb al veel betere platen gezien van jou!! De HDR is mij hier een ook beetje teveel van 't goeie (nu ben zowieso geen grote HDR fan in de enge zin van't woord)
Comment