Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Vind ik mooi!
De kleuren en de comp.
Maar voor mij mocht er wat minder lucht zodat de voorgrond nog meer aandacht kreeg.
Mijn mening maar hoor
Gr Pascale
De blauwe lucht van linksboven naar rechts midden en het riviertje dat tegemoet komt was mijn idee, maar ik zie wel wat anderen willen.
Ik hoor wel wat het beste is.
Inderdaad sterke uitsnede en compo (in beide beelden) !
Maar de overdreven blauwzweem (cyaanzweem) stoort het beeld. Ik kan aannemen dat je kiest voor een 'blauwere' toonzetting om de koude misschien te accentueren, maar de sneeuw wordt nu echt wel ongeloofwaardig
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Bedankt voor je update!
Voor mij was de comp goed zoals die was en mocht er nog een tkkeltje meer lucht zijn...maar toch al veel beter dan je originele!
Gr Pascale
Comment