Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi en sfeervol. Maar ik zit nog te twijfelen of ik die onderste steen er niet had afgelaten.
Om dan te beginnen bij die rij stenen die je (diagonaal) de foto inleiden.
met Doudeke eens.
weer typische een voorbeeld waarvan men op een mooie lokatie alles tegelijk in beeld wil brengen.
beter is ergens voorgaan zoals het voorstel van Doudeke.
grt,bouk.
Mooi en sfeervol. Maar ik zit nog te twijfelen of ik die onderste steen er niet had afgelaten.
Om dan te beginnen bij die rij stenen die je (diagonaal) de foto inleiden.
Dat was de bedoeling, maar ik heb in de nabewerking moeten croppen tgv scheve horizon, en toen viel die stenenrij linksonder eraf. Ik zal eens een andere crop proberen.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Het licht en de kleuren zijn erg mooi, maar de foto vind ik toch wat flets. Ik zou zelf de foto wat donkerder maken, zodat er meer contrast in komt en de kleuren ook nog wat dieper worden.
Ik vind de verticale versie het mooist, lekker veel diepte hier. De steen helemaal vooraan in de voorgrond vind ik wat dat betreft helemaal zo gek nog niet, hoewel ik hem wel een tikkie te dicht op de onderrrand vind staan. Een klein stapje naar achteren was nog wat beter geweest wat mij betreft.
Mooi en ik vind de crop een stuk beter , voor mij gaat die steen in de voorgrond door het groothoekeffect het beeld domineren en de rest van het landschap wat minimaliseren, iets waar ik mezelf ook al dikwijls op betrapte ...
Je voorgaande foto vond ik persoonlijk beter. Deze opname ontbreekt het vooral aan schaduw...de foto bestaat grotendeels uit middentonen waardoor hij eerder vlak overkomt. Er zitten ook zichtbaar dubbele details in de wolken. Indien er een puntensysteem zou bestaan ter beoordeling een 6,5/10.....je vorige 8/10......daar waar 10/10 zou betekenen dat ik jaloers zou zijn dat ik hem niet zelf gemaakt had
Last edited by RUPSELKOPKE; 22 februari 2012, 19:02.
Comment