Nog eentje van vorige zondagochtend.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De laatste vorstdag
Collapse
X
-
De laatste vorstdag
Labels: Geen
-
-
Re: De laatste vorstdag
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtEen mooie, wat een vurige lucht
voor mij mocht het geheel een tikkeltje klaarder
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
de lucht is heel mooi van kleur maar:
formaat...niet mooi.
compo.....niet mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie lucht maar de (donkere) voorgrond hoefde voor mij er ook niet bij. Ze leiden (zeker met die paaltjes) te veel de aandacht af van die prachtig in zon en mist badende 'vallei' er achter.
Comment
-
-
Toch wel een mooie hoor, echt een prachtige lucht.
Weet niet in hoevere je de werkelijkheid wilt behouden, maar spiegelen doet hier echt veel goeds naar mijn idee.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Comment
-
Een mooi plaatje met een prachtige lucht maar vind persoonlijk de voorgrond wat te donker.
Gr Pascale
Comment
-
-
Prachtige lucht en compo.
Wat de voorgrond betreft, ben ik er bij mezelf ook niet uit in hoeverre je deze lichter moet maken. Wanneer spreek je dan nog over een natuurlijk resultaat ?
Ik vind het een geslaagde foto.
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
De reden waarom de voorgrond wat donker uitvalt is dat dit in één opname uit de hand gemaakt is. Geen blend vanwege een te lange sluitertijd en geen statief bij de hand.
Het is een foto die ik een goeie week geleden vlug vlug maakte net voor ik vertrok om te gaan werken.
Bedankt voor de reacties
Comment
-
Mooie beeld! De voorgrond niet veranderen. Ik denk dat een lichtere voorgrond alleen maar onnatuurlijk over zal komen.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment