Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is de eerste keer dat ik iets ga posten in Natuur en Landschappen.
Deze foto had ik al héél lang in mijn hoofd maar ik moest het geduld hebben tot alle
omstandigheden (weer) goed zat.
Ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden. of
Alle opbouwende kritiek is meer dan welkom.
Ciao,
Loek
Last edited by Loek Pictures; 20 februari 2012, 19:00.
Reden: Kadertje bij geplaatst.
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Wel staat de boom wat krap in het kader (links en rechts) en ik zou zelf de donkere delen iets zwaarder maken waardoor het beeld nog grafischer wordt. Een beetje zoals een Japanse pentekening.
@Marsel & Bouk, de bedoeling is een High key, dus als ik de donkere delen iets donkerder zou maken dan is het geen High key meer.
Ik heb hem ook in wit-zwart en dan is hij idd grafischer maar deze wilde ik echt in High Key dus...
Wat het kader betreft dat klopt idd maar er stonden storende elementen zowel links als rechts dus dan moet je een beslissing nemen ofwel krapper in het kader of....
Comment