UPDATE : blauw uit de sneeuw gehaald
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Islands
Collapse
X
-
-
-
Re: Islands
Da's weer van hoge kwaliteit. Heel mooi en rustgevend
Comment
-
-
-
Eerlijk gezegd wou ik hem wegnemen, maar het ijs kraakte onder mijn voeten
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht...waarschijnlijk die tak daar gelegd om de compo wat kracht bij te geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht't is weer een mooie eh danny!!
heel leuke repeat van die eilandjes...Last edited by Cytochrome; 15 februari 2012, 22:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk berichtals ik toch 1 klein puntje van kritiek mag geven ('t valt mij nu plots op), misschien zit er in de sneeuw iets te veel blauw imho
is hij blauw van de kou, misschien heeft hij blauw bloed in zijn aderen, ofwel is het een
blauw uit een potje (pc). Maar mooi is het allemaal wel.
Comment
-
-
Ne mooie....toch wel een beetje te blauw vind ik...zeker de sneeuw.
Gr Pascale
Comment
-
Ja, opnieuw die scherpte ... de kleuren..
Het "blauw" van de sneeuw, heeft dat niet te maken met de kleur vd hemel en het ochtendlicht hier? .. ttz het is naturel ?
.. en wat ik me afvraag bij dergelijke landschappen: ik twijfel altijd of zo'n beeldelement zoals dat bosje links bvb eraf zou moeten omdat het zoals hier bvb in tweeën gesneden wordt (ik heb ook dergelijke foto's en bij landschap komt dat veel voor).
Gr,
Jean-Marie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtweeral prachtig Danny ,die zuiverheid en die kleuren zijn weer prachtig ,
waarschijnlijk die tak daar gelegd om de compo wat kracht bij te geven
Mooie foto sowieso.
Comment
Comment