Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie plaat Pascal. Enige kritiekpuntje betreft de lucht die er wat Lightroom-achtig uitziet in de gele tinten - ik denk dat daar nog wel wat winst te behalen valt. Verder niets dan lof.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Mooie plaat Pascal. Enige kritiekpuntje betreft de lucht die er wat Lightroom-achtig uitziet in de gele tinten - ik denk dat daar nog wel wat winst te behalen valt. Verder niets dan lof.
Marsel bedankt voor de reactie.
Wat het gele betreft kan ik ergens volgen was het niet dat deze enkele opname bestond uit een redelijk verzadigde gele ( warme) kleur. Ik heb gewoon wat extra licht toegevoegd met Nic software want ik gebruik geen lightroom. De kleuren heb ik bewust nog wat terug geschroefd of geloofwaardiger over te komen. Als je een voorbeeld wil plaatsen hou ik je niet tegen..in tegendeel als ze er beter van word en je kan me uitleggen hoe...graag.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtige beeld. Wat mij betreft komt deze vanavond in de HOF.
Dank je wel Helen...andere dan toch.
Voor mij heb ik mijn resultaat behaald en dat is om met jullie mijn platen te delen ..de rest is mooi meegenomen.
Lig er ook niet wakker van de HOF.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment