Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik weet dat deze qua compo iets minder is ,maar het gaat mij hier uitsluitend om de lucht . Zoiets heb ik nog nooit gezien ,trouwens op de foto maakt deze iets minder indruk .
Ik heb zo het gevoel dat dit soort HDR-platen zonder veel gevoel door een HDR-molen gedraaid wordt, en er zal dan wel iets uitrollen...
De sneeuw ziet grauw (alhoewel dit in de mijn-streek misschien niet abnormaal is), links vooraan zitten donkere plekken en lichte plekken door elkaar, de hele foto mist punch, en de "vuurrode" lucht mist kleur en contrast...
IK reageer vrij hard, omdat dit hier showcase is... Men hoeft niet steeds elke foto in SC te posten, vooral als je zelf zegt dat we al niet naar de voorgrond hoeven te kijken, en het uitsluitend om de lucht gaat...
Je hebt al goede foto's gepost, maar blijf heel selectief voor jezelf...
Comment