Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik hoop dat dit toch geen afsluiter wordt en miss toch nog de kans ziet er eentje te posten
deze is alvast weer zalig om naar te kijken ,heel mooi zacht licht en natuurgetrouwe kleuren ,
die wazige plek ,miss een stukje van je lens wat aangeslagen ???
Ja 't is soms even doorbijten als je moet gaan werken en je al die natuurpracht aan je moet laten voorbijgaan.
'k Heb de laatste week ook al veel mooie plaatsjes met mooi licht gezien toen ik op pad was voor mijn werk maar de plicht roept
Deze laatste is een hele mooie geworden en daar doet de al of niet wazige plek vooraan niets aan af.
Sterke foto dus
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment