Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik wil hier zeker geen pc/apple oorlog ontketenen, maar heb deze plaat vandaag per toeval op een imac scherm gezien en daar zijn de kleuren niet zo intens. heeft iemand hier een uitleg voor want dat fascineert me ?
ps op ipad daarentegen komen de kleuren goed tot hun recht
Eerste indruk...WOW...
Het mag ook eens iets meer zijn vind ik.
Eddy zeker dat je hem hebt weggeschreven met ingesloten sGRB ?
Van Tiff verkleinen naar 900 pix aRGB is niet genoeg he...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De lucht is hier inderdaad knap, maar de voorgrond is er inderdaad wat over...
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
ik wil hier zeker geen pc/apple oorlog ontketenen, maar heb deze plaat vandaag per toeval op een imac scherm gezien en daar zijn de kleuren niet zo intens. heeft iemand hier een uitleg voor want dat fascineert me ?
ps op ipad daarentegen komen de kleuren goed tot hun recht
Misschien eens op een paar (gecalibreerde) schermen bekijken, want nu weet je natuurlijk niet welk scherm het bij het rechte eind had. De apple of de PC.... Zou inderdaad kunnen dat jouw scherm gecalibreerd moet worden...
Comment