Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
bibberen bij Horst
Collapse
X
-
-
Re: bibberen bij Horst
Brrrr, koud... maar wel heel mooi
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtSpagaat over dat Beekske Frans?
Het weer zat precies ook niet mee he? Maar je hebt er toch weten een mooie plaat van te maken..
Is wel ff vloeken als je dan achteraf zit dat die gasten van aan Bourgoyen het zonneke gemonopoliseerd hadden, bij ons was het grauw ... tot ik zo ongeveer thuis moest zijnbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Foto waar goed de koude van afstraald, Knap.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Heel mooi de koude, mistige sfeer weergegeven
Comment
-
-
Knap.
'k Zou in jouw geval niet zeuren over het zonnetje...nu ben je er in geslaagd om die afgrijselijke stelling die er staat te verjaren min of meer buiten beeld te houden.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBedankt voor de reacties
Spagaat ? neenee ik ben geen Kimmeke, opa gaat op het brugske
Is wel ff vloeken als je dan achteraf zit dat die gasten van aan Bourgoyen het zonneke gemonopoliseerd hadden, bij ons was het grauw ... tot ik zo ongeveer thuis moest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtTja jong die Bourgoyen daar kunde nie snel tegenop he? Ik zal bij den Frank eens een klacht neerleggen..bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment