Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Das een schone opname en hier precies wel door de knieen lol...
Je kon op het ijs blijkbaar?
je kon maar mocht nog niet ,stond (zat ) er wel op maar juist aan de rand ,ze kwamen juist een gaatje boren en wisten met te zeggen dat het zeker nog niet voor het weekend zou zijn ,moet 12cm dik zijn ,dan verwachten ze zo'n kleine 50000 mensen op dat ijs
je kon maar mocht nog niet ,stond (zat ) er wel op maar juist aan de rand ,ze kwamen juist een gaatje boren en wisten met te zeggen dat het zeker nog niet voor het weekend zou zijn ,moet 12cm dik zijn ,dan verwachten ze zo'n kleine 50000 mensen op dat ijs
50000 djezas. Als dat maar goed gaat komen.. Gaan he...!
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik geef toch een lichte voorkeur voor de kleurversie, omdat de paar groene en rode kleurpunten dan de aandacht leiden doorheen de hoge tonen van de sneeuw en de lucht (die ik daarom ook niet storen vind hier)
Als ik moeilijk mag doen, voor mij de versie tussen de pano en de originele. Bij de origenele iets te veel voorgrond, bij de pano vind ik het staketsel wat te prominent. Wil nie moeilijk doen ze
Comment