Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind dit weer een hele knappe. Goede compo en mooie kleuren.
Alleen lijkt er wat scherpte in de achtergrond te missen, is goed te zien in het gele gras achter. Voorgrond lijkt me wel goed.
........ Goede compo en mooie kleuren.
Alleen lijkt er wat scherpte in de achtergrond te missen, is goed te zien in het gele gras achter. Voorgrond lijkt me wel goed.
ik vind een hel mooie ,zeker met al die sporen in de sneeuw,ook de kleuren zijn heel mooi ,
alleen weet ik niet of de achterkant met onscherpte heeft te maken ,maar denk dat er iets is verkeerd gegaan met de blending ,ik zie nl een doorlopende lijn over gans de lijn over te toppen van de bomen ,of zie ik dat verkeerd
vind de foto ook wel knap
maar inderdaad beetje spijtig van de onscherpte op betaalde delen. Ik dacht ook direct dat dit misschien door de blanding kwam?
Comment