Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Laat ze maar komen hoor?
Dat verscherpen das iets wat ik toch niet zie hoor..Hij is namelijk scherp genoeg naar mijn mening.
Heb je ook isolement foto's? Want daar kick ik op hoor....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind die niet mis..maar ik heb al beter gezien van jou...met meer sfeer en beter van comp.
Maar....het verveelt me niet hoor..laat ze maar komen hoor!!
Gr Pascale
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Laat ze maar komen hoor?
Dat verscherpen das iets wat ik toch niet zie hoor..Hij is namelijk scherp genoeg naar mijn mening.
Heb je ook isolement foto's? Want daar kick ik op hoor....
wat bedoel je met isolements foto's Pascal ?
wat de verscherping betreft ,dat is intussen gewijzigd ,(wil zeggen foto is aangepast )
wat bedoel je met isolements foto's Pascal ?
wat de verscherping betreft ,dat is intussen gewijzigd ,(wil zeggen foto is aangepast )
Pratrick wat ik bedoel zijn foto's met minder elementen maar 1 grote aandachts trekker.
Ik zie namelijk graag een struikje alleen afgetekend tegen de achtergrond of een pak minder stuikjes en boompjes..Maar dat is echt persoonlijke smaakhoor en valt er jou niets te verwijten.
Ik dacht misschien dat je zowel eentje in je archief hebt zitten..met een buig door de knieën als je begrijpt wat ik bedoel.
Voorbeeldje...De laatste van Dama...<voor mij de beste uit de reeks van deze streek..Maarja dan noem ik ook iemand op he?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
laat ze mmar komen patrick deze mooie plaatjes wordt je niet moe gezien
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Goed gezien Patrick, je even omdraaien en het landschap krijgt een heel andere aanblik - als fotograaf moet je dat geregeld doen Wederom een mooie met warmtesfeer over de ijskoude vlakte en de lucht helpt een handje daartoe
Comment