Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap de wintersfeer weergegeven die er toen was. De begroeiing geven mooi diepte en leiden naar het subtiele zonnetje.
Heb wel het gevoel dat ie wat afhelt naar rechts..
Bedankt allemaal voor jullie commentaar! Als ik tijd heb (jammer genoeg niet onmiddellijk), dan plaats ik zeker nog een update!
Ik had de foto rechtgezet op basis van het gebouw...
Bedankt allemaal voor jullie commentaar! Als ik tijd heb (jammer genoeg niet onmiddellijk), dan plaats ik zeker nog een update!
Ik had de foto rechtgezet op basis van het gebouw...
Nele, het gemakkelijkst is de plaat recht te zetten aan de hand van een lang stuk horizontale of verticale, in dit geval de horizon zelf.
De verticale van dat gebouw is veel te kort om dit nauwkeurig te kunnen doen. Een fractie van een graad meer of minder draaien zal je nog steeds een verticale geven, maar je zal zien dat de hoek van de horizontale veel meer afwijkt.
Ik heb eindelijk de tijd gevonden om de foto opnieuw te bewerken. Zie update... Ik heb geprobeerd om de foto wat rechter te plaatsen (merci, Dama, voor de tip!). Ook heb ik de foto een klein beetje lichter gemaakt.
Comment