Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jammer van het gebouw en de kraan, maar ja waar kan je hier in België nog echt natuur fotograferen zonder storende elementen. Mooie compositie maar de kleur van de lucht lijkt me een beetje te geel. Toch een mooie prent
mooi die lijn die vanuit de hoek naar het midden vertrekt!
Lucht inderdaad misschien een beetje te verzadigd, hoewel de lucht in werkelijkheid redelijk "gelig" was.
Bedankt voor alle reacties!
Op basis van jullie bevindingen heb ik de update nogmaals geupdated... Ik heb de lucht wat lichter gemaakt en het geel en het oranje wat minder verzadigd. Ook heb ik nog de kraan weggepoetst... Het gebouw stoort mij niet.
Beter zo?
Comment