Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi maar:
1/125 sec
f14
ISO 200
Nikkor 17-55 f2.8 (38mm)
Nikon D300s
wat voor bewerking heb je er na nog op toegepast, lijkt me dat je met bovenstaande exif, zo,n beeld toch niet krijgt..?
grt,bouk.
mooi maar:
1/125 sec
f14
ISO 200
Nikkor 17-55 f2.8 (38mm)
Nikon D300s
wat voor bewerking heb je er na nog op toegepast, lijkt me dat je met bovenstaande exif, zo,n beeld toch niet krijgt..?
grt,bouk.
Klopt. Gewoon in lightroom de exposure opgetrokken en voor de lucht een graduated filter toegepast om de exposure wat terug te schroeven om wat detail in de lucht te krijgen. Ik heb nog geen grijsverloopfilters dus moet het even via lightroom doen.
Deze foto is een jaartje geleden genomen en was toen nog niet 100% vertrouwd met dit soort beelden van sneeuw. Gelukkig bestaat er raw.
mooi maar:
1/125 sec
f14
ISO 200
Nikkor 17-55 f2.8 (38mm)
Nikon D300s
grt,bouk.
Bouk, deze logica begrijp ik niet zo goed.
Hoe zou het beeld er met deze exif moeten uitzien volgens jou, of anders gesteld, wat klopt er niet aan het beeld volgens de exif ?
Comment