Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het was er best wel flink koud hé. Ik heb je live aan't werk gezien , was daar op wandel met de hond net toen je de weide introk. Mooie foto, ik voel de kou zo terug in de kleren kruipen .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Laat maar horen, schrijft u. Maar hier hoort stilte bij. Eigenlijk zouden we sowieso vaker
moeten zwijgen en kijken en genieten, maar we zijn nu eenmaal kletskousen.
Jammer, alhoewel ik denk dat zo'n opname niet veel HDR-bewerking nodig heeft. Sneeuwlandschappen zowieso minder omdat de sneeuw al meer licht reflecteert...
Eddy zal ons wel weten te zeggen wat er mee gebeurd is...
Comment