Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het een hele fraaie. Vooral zeer mooie compo.
Van de 1e werd gezegd dat die wat te "zwaar"was. Vond ik toen niet. Vind ik echter bij deze wel iets. Zou iets frisser mogen van mij. ( Puur mijn smaak dan he ).
Ik ben hier op mijn laptop en kan nu niet zeggen of het beeld te donker of te zwaar is
Maar zoals ik het zie vind ik die mooi hoor!...mooi van comp..scherp...warm van kleur.
Misschien jammer van die voorste schaduw li....paal of boom?
Gr Pascale
Vind het een hele fraaie. Vooral zeer mooie compo.
Van de 1e werd gezegd dat die wat te "zwaar"was. Vond ik toen niet. Vind ik echter bij deze wel iets. Zou iets frisser mogen van mij. ( Puur mijn smaak dan he ).
Update erbij gezet.
Ik zit kennelijk een beetje in mijn zware periode.
Ik ben hier op mijn laptop en kan nu niet zeggen of het beeld te donker of te zwaar is
Maar zoals ik het zie vind ik die mooi hoor!...mooi van comp..scherp...warm van kleur.
Misschien jammer van die voorste schaduw li....paal of boom?
Gr Pascale
Ik zou enkel de donkerste delen van de eerste foto wat opgelicht hebben. De lucht en de rode gloed mochten voor mij blijven op deze overigens knappe foto.
Comment