Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wenduine....+ update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wenduine....+ update

Update toont ballen en drama !!! Zeer mooi .
    Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .

Comment

Ik vind dit een zeer mooie foto.

Comment

Update heeft meer pit, spreekt mij wel aan,
        groetjes,
        loulou
        Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          PS:
          voor erger spectaculaider; andere plek kiezen of een ander tijdstip ivm de vloed of eb.
          Bouk, het was toen vloed....en ik denk dat Wenduine ook de geschikte plaats was om er te gaan fotograferen....bij vloed en zeker bij stormweer komt het water tegen de dijk.
          Dit was toen wel het geval maar het water kwam jammer genoeg niet boven de dijk.

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Mooi en een 'zee'zicht dat ik goed ken. Zelfs nu staat het monument (of beeld) met de poëtische tekst blijkbaar niet helemaal in het water (zoals in de vitrine van de plaatselijke fotograaf te zien is). Maar alleszins mooi!
          LesC....het is niet wat je denkt...niet het monument met de poëtische tekst erop...is gewoon maar een muurtje. Bevindt zich re van de dijk....en links ervan heb je het monument.

Bedankt iedereen voor het kijken en reageren!
          Gr Pascale
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
            ....

LesC....het is niet wat je denkt...niet het monument met de poëtische tekst erop...is gewoon maar een muurtje. Bevindt zich re van de dijk....en links ervan heb je het monument...
            Bedankt voor de toelichting, Tantine. Ik ga d'er zeker naar op zoek de volgende keer dat we daar zijn (in juni voor 14dd, maar voordien vast ook nog een keer).
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Bedankt voor de toelichting, Tantine. Ik ga d'er zeker naar op zoek de volgende keer dat we daar zijn (in juni voor 14dd, maar voordien vast ook nog een keer).
              Oeps...ben verkeerd....is juist het omgekeerde...li moet re zijn..
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Pascale, ik vind deze eigenlijk niet zo goed..
                Ik vind de voorgrond helemaal niet mooi. En zou hem daarom grotendeels weglaten.
                Ook staat ie scheef. Wel maken de wolken in de update het deels goed.
                Groeten!

500px / Facebook

Comment

Working...
                X