Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
speciaal en wel mooi ook
maar voor mij had dat kader niet gehoeven ...
en zegt een foto niet meer dan 1000 woorden ?
die tekst in het beeld is er voor dan mij wel teveel aan
speciaal en wel mooi ook
maar voor mij had dat kader niet gehoeven ...
en zegt een foto niet meer dan 1000 woorden ?
die tekst in het beeld is er voor dan mij wel teveel aan
bedankt, heb de tekst weggelaten
Canon 5D Mark II - Canon 17-40mm f/4 L lens - Canon 35mm f/2 lens - sigma 105mm f/2,8 macro lens
Canon 500D -Canon 18-200mm f/3,5-5,6 lens
Alhoewel ik helemaal niks tegen creatieve bewerkingen heb als sfeerschepper, vind ik deze niet zo geslaagd. Het landschap en mistige wolken in het middenveld lenen zich m.i. eerder voor een kleurrijke aanpassing. Want -laat dat duidelijk zijn- de foto op zichzelf vind ik prima.
Alhoewel ik helemaal niks tegen creatieve bewerkingen heb als sfeerschepper, vind ik deze niet zo geslaagd. Het landschap en mistige wolken in het middenveld lenen zich m.i. eerder voor een kleurrijke aanpassing. Want -laat dat duidelijk zijn- de foto op zichzelf vind ik prima.
Je had hier een prachtig schouwspel en dit is volledig naar de haaien door de bewerking..Altans had ik deze in SC Abstract geplaatst waar hij meer op zijn plek stond.
De kleuren versie is al veel beter...maar met een beetje meer voorbereiding (Statief,filters ect) had je hier een klepper kunnen hebben van formaat.
Jammer..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment