Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zeer mooie , scherpe voorgrond vol sfeer. Middenstuk idem. Bovenste deel : is de purperen gloed realistisch , of een kleine bewerking ? Waarbij ik niks afkeur hoor, gewoon uit interesse. Ik heb zelf de neiging om ietske te knippen boven.Is allleszins grote klasse
Zeer mooie , scherpe voorgrond vol sfeer. Middenstuk idem. Bovenste deel : is de purperen gloed realistisch , of een kleine bewerking ? Waarbij ik niks afkeur hoor, gewoon uit interesse. Ik heb zelf de neiging om ietske te knippen boven.Is allleszins grote klasse
De kleurtjes zijn zoals ze genomen zijn bij auto-WB. Heb een klein beetje saturatie opgetrokken.
De foto is genomen een half uur vóór zonsopgang, bij een vriestemperatuur van -8°C.
Ik heb al vaker gemerkt dat vriesweer die paarse kleuren veroorzaken.
Ik vind het mooi, dus waarom zou ik ze er uithalen door bvb witbalans aan te passen ?
ja daar zeg je zoiets ,ik stond daar eigenlijk ook van verwonderd hoe ik aan die paarse kleuren kwam bij mijn laatste post witbalance stond op dit moment ook goed ,komt dit door de koude ??
on topic ; weerom prachtig Danny ,mooi die wintersfeer weergegeven
Comment