Laatst stond dit nog meer onder water maar nu had ik de kans wel om met mij laarzen aan dit shot te maken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het water is bijna weg getrokken.
Collapse
X
-
-
Re: Het water is bijna weg getrokken.
en je laarzen hebben je goed geholpen, mooi shotnikon coolpix s9100
-
Mooie foto met goede kleuren en een compo die mij wel aanspreekt.
Comment
-
Begrepen, ik kom te laat ... dus toch de stop uitgetrokken ?
Wel mooi al mocht hij voor mij iets minder somber en een standpunt van waaruit die reflectie minder gestoord werd was waarschijnlijk niet mogelijk ?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Knappe plaat. Ze doen het goed de laatste tijd de ondergelopen stukken land.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Zeer goed de weerspiegeling van de boom in beeld gebracht !!!Nikon D800 - Nikon D7000 - Nikon P7000 - - Nikon 16 - 35 f4 vr - Tokina 12-24 f4 - Sigma 24-70 f2.8 - Nikon 50 f1.8 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 70-300 f4.5-5.6 - Samyang Fisheye 8mm f3.5 - Nikon SB900 -RedGed TSC-428 tripod carbon .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtIk vind hem mooi maar ik zou wel de 'lens distortion' wegwerken. Vind het nu te goed merkbaar aan de boom en z'n weerspiegeling..
Comment
-
Mooi warm licht! De voorgrond is zo boeiender dan wanneer het alleen maar water is. Je bent op het goede moment gekomen voor deze fotoMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtDries dat boompje dat staat echt zo scheef hoor.
edit: Hier staat ie recht. Let hoe een groot deel van de foto je verliest. Iets om rekening mee te houden bij het fotograferen zelf me dunktLast edited by ddboke; 16 januari 2012, 19:50.
Comment
-
-
Mooie beeld Pascal!vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
Comment