Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een opname zoals ik die gisteren gemaakt heb ik het wadden gebied, Ik moest de nieuwe LEE filters proberen en ik moet zeggen dat ik sinds gisteren verliefd ben op die dingen....
-------------------------------------
Welcome to the playground :-)
Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz
Zo'n filter zou ik ook graag hebben, want het is echt een knap resultaat
Enige opmerking: ik zou het liever zien moest er een stuk onderaan of bovenaan afgecropt worden. En voor mij dan best onderaan tot ongeveer 2 cm onder de eerste paal, want de bruine palen gaan goed met de blauwgrijze lucht.
Een fototoestel dat naar behoren werkt. Flickr tumblr
Beeld is prachtig! Waar heb jij die LEE's gehaald. Heb jij lang moeten op de bestelling moeten wachten? Ik heb een aantal besteld en wacht al behoorlijk lang.
Zo'n filter zou ik ook graag hebben, want het is echt een knap resultaat
Enige opmerking: ik zou het liever zien moest er een stuk onderaan of bovenaan afgecropt worden. En voor mij dan best onderaan tot ongeveer 2 cm onder de eerste paal, want de bruine palen gaan goed met de blauwgrijze lucht.
Beeld is prachtig! Waar heb jij die LEE's gehaald. Heb jij lang moeten op de bestelling moeten wachten? Ik heb een aantal besteld en wacht al behoorlijk lang.
ikzelf had ze de week volgend op mijn bestelling ,bij teamwork ,alleen de big stopper heb ik niet besteld want naar het schijnt kan het maanden duren ,ze kunnen blijkbaar de vraag niet meer volgen
Omnifoto.nl de eerst set nd en gradual nd hadden ze op voorraad. Wat speciale filters en de big stopper duurde 3 weeken. Over het algemeen hebben ze een behoorlijke voorraad tenminste meer als de gemiddelde dealer.
-------------------------------------
Welcome to the playground :-)
Mijn gepruts : http://www.natuurfoto.biz
Comment