Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door saintlambertBekijk bericht
En, LR4 de moeite?
Voor zover ik zicht heb daarop is LR4 beslist de moeite, ik vergelijk nu wel met wat de oudere Aperture II waarmee ik toch niet tot dit resultaat kon komen.
Ik gebruikte ook nooit eerder LR dus daarmee kan ik ook niet vergelijken.
Voor zover ik zicht heb daarop is LR4 beslist de moeite, ik vergelijk nu wel met wat de oudere Aperture II waarmee ik toch niet tot dit resultaat kon komen.
Ik gebruikte ook nooit eerder LR dus daarmee kan ik ook niet vergelijken.
Ah oké, maar ik gebruik al lang LR en wou eigenlijk weten of het verschil tussen de 3 en de 4 de moeite was.
Heel mooie omzetting en reflectie!
ben hier wat aan het scrollen geweest....misschien zou die toch wat sterker zijn met wat van de lucht af....en toch twijfel ik nog....denk dat ze beiden heel sterk blijven!
Gr Pascale
Comment