Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja ben volop bezig nieuwe locaties in België aan het proberen (nieuw voor mij dan ) en deze is zeker een bezoek terug waard met meer tijd. Er was wel een mooi stuk afgesloten, ik vermoed voor rustplaats vogels of zo.
Ik vond hier een voorgrond niet echt noodzakelijk, je oog wordt toch naar achter geleid.
Ja ben volop bezig nieuwe locaties in België aan het proberen (nieuw voor mij dan ) en deze is zeker een bezoek terug waard met meer tijd. Er was wel een mooi stuk afgesloten, ik vermoed voor rustplaats vogels of zo.
Ik vond hier een voorgrond niet echt noodzakelijk, je oog wordt toch naar achter geleid.
Normaal begint de broedperiode toch pas in Mei dus dat moet iets anders zijn denk ik.
Kom eens voorbij op^uw "Tour de Limburg" in Zonhoven dan kunnen we eens iets afspreken voor de Teut. Oneeeeeeeeeeeeeeee zullen er vele roepen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Lommelse Sahara is in de Kempen een zeer gekende fotoshoot locatie voor vele modellen. Het water en het strand werkt hier blijkbaar zeer inspirerend
Maar als je af en toe wat van het pad afwijkt kom je prachtige stukjes natuur tegen. Een echte aanrader voor iedere natuurliefhebber.
En als je dan afzakt naar Lommel dan ben je ook vlak bij Lommel Kristalpark waar sinds enkele maanden de aanwezigheid van de lentevuurspin kan zien. Blijkbaar een zeer mooi spinnetje (lijkt bijna op een lieveheersbeestje) dat nergens in Europa nog voorkomt en plots terug in Lommel verschijnt zoals men vorige week in het nieuws wist te vertellen. Enfin dit effe voor de geďnteresserden onder jullie
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Ik had nooit van deze locatie gehoord tot wat opzoekwerk en nu blijkt ze toch wel bekend. Dus mannen en vrouwen: als jullie nog van die pareltjes weten: delen!
Lommelse Sahara is in de Kempen een zeer gekende fotoshoot locatie voor vele modellen. Het water en het strand werkt hier blijkbaar zeer inspirerend
Maar als je af en toe wat van het pad afwijkt kom je prachtige stukjes natuur tegen. Een echte aanrader voor iedere natuurliefhebber.
En als je dan afzakt naar Lommel dan ben je ook vlak bij Lommel Kristalpark waar sinds enkele maanden de aanwezigheid van de lentevuurspin kan zien. Blijkbaar een zeer mooi spinnetje (lijkt bijna op een lieveheersbeestje) dat nergens in Europa nog voorkomt en plots terug in Lommel verschijnt zoals men vorige week in het nieuws wist te vertellen. Enfin dit effe voor de geďnteresserden onder jullie
Groetjes,
Myriam
Ik heb die uitzending ook gezien van dat spinnetje op tv Limburg. Mooi beestje voor de macroshoppers onder ons. Ze moeten alleen die beestjes verhuizen want er gaat iets anders komen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Momenteel is de plaats afgeschermd voor de lentevuurspinnen. Ze hebben geprobeerd om ze ergens anders te plaatsen maar de spinnetjes overleven er niet, vandaar dus dat de plaats momenteel is afgeschermd. Maar of dat in de toekomst zo gaat blijven is nog een vraag, want het is een nieuw bedrijventerrein waar alle industrie nog moet worden opgebouwd.
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment