Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze zou ik net boven de masten afsnijden. Zo ligt er veel meer nadruk op die boten. Het licht in het onderste gedeelte van de foto is ook veel mooier, daarboven is het iets te 'licht' . Het leidt gewoon wat af van dat prachtige decor onderaan .
Jij zou het sterkste deel van de foto eraf croppen
Heel mooie en dan vooral dankzij de prachtige wolken (maar dat had je al begrepen...)
Weeral een mooi tafereeltje uit Schotland..perfect belicht en natuurlijk ogende foto Ik durf wedden dat u er graag nog es terug naartoe zult willen gaan.
Weeral een mooi tafereeltje uit Schotland..perfect belicht en natuurlijk ogende foto Ik durf wedden dat u er graag nog es terug naartoe zult willen gaan.
Dat ga ik zeker doen....maar eerst terug naar IJsland om daar nog betere foto's te maken.
Comment