Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Little Bonaire
Collapse
X
-
-
Re: Little Bonaire
Een mooie pano met hele knappe kleuren.
-
Beiden hartelijk dank voor het reageren.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Vreemd, ik krijg de foto niet te zien
Comment
-
prachtig licht en compo maar volgens mij staat de horizon wat bol. misschien even een lenscorrectie doorvoeren?
greets,
Jeroen
Comment
-
-
Iedereen nogmaals dank voor het kijen en reageren.
Vreemd dat foto niet bij iedereen zichbaar is. Ik weet wel dat picturepush bij sommige werkgevers geblokkeerd kan staan.
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenaerts Bekijk berichtprachtig licht en compo maar volgens mij staat de horizon wat bol. misschien even een lenscorrectie doorvoeren?
Heb nog een link naar groot formaat geplaatst.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ne schone foto!
Mooi die kleuren...de sfeer....ik ben hier toch aan het twijfelen of die voorgrond erbij moest zijn...is wel mooi hoor....misschien was meer of geen voorgrond beter geweest...mijn mening hé!
Gr Pascale
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtIk vind de voorgrond toch met tamelijk veel aandacht weglopen tegenover het minimalistische karakter van de rest. Niet echt m'n dingbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Nogmaals dank voor al het kijken en reageren.
Is wel foto met verschillende meningen en smaken.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment