Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook voor mij te veel lucht....waarom een vertikale opname gemaakt?
Een horizontale opname was hier veel sterker geweest...maar begrijp wel je bedoeling hoor....die lucht hé
Gr Pascale
Pascale, een horizontale versie vind je hier.
'k Heb inderdaad hier voor een verticaal formaat gekozen om de kleuren in de lucht beter weer te geven, en 'k had vroeger al eens een horizontaaltje gemaakt van de dezelfde plaats maar in andere omstandigheden.
Prachtige kleuren. Ik vind het perfect met de lucht zo, alleen werkt dit niet op mijn monitor, dit moet je in zijn geheel kunnen zien en er niet over scrollen . Afgedrukt is het volgens mij echt een pareltje. btw, dit is toch hdr he?
Het is een manuele blend van drie belichtingen uitgevoerd in photoshop dus inderdaad HDR maar niet met een HDR-programma
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Mooi hoor kurt!
Zelf ben ik niet zo'n grote fan van dit formaat (waarschijnlijk omdat het hierbij moeilijker is werkende compo's te maken) maar hier vind ik het meer dan geslaagd
Comment