Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi qua scherpte en bewegingen in het water.
Compositie vind ik niet zo denderend. Een beetje te weinig om het ene te zijn, een beetje teveel om het andere te zijn.
Mooi qua scherpte en bewegingen in het water.
Compositie vind ik niet zo denderend. Een beetje te weinig om het ene te zijn, een beetje teveel om het andere te zijn.
Bruno akkoord maar er zijn te veel altijd dezelfde platen en met deze probeer je toch een ander beeld te scheppen.
Zonder veel franjes maar dikwijls ook bedoeld als puur informatief/zie beschrijving gericht aan Travel
Bedankt om te reageren.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bruno akkoord maar er zijn te veel altijd dezelfde platen en met deze probeer je toch een ander beeld te scheppen.
Zonder veel franjes maar dikwijls ook bedoeld als puur informatief/zie beschrijving gericht aan Travel
Bedankt om te reageren.
Ja, ik volg je als je zegt dat je een ander beeld wilt scheppen. Daar ben je dan zeker in geslaagd.
Comment