Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Diest-webbekom
Collapse
X
-
-
Re: Diest-webbekom
Mooie kleurenplaat. Zit wel wat stofjes op je sensor.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Zeer mooie compo en mooie sfeerfoto, alleen vind ik de rechter onderste hoek een wat groot donker vlak. Croppen zou ik niet doen want dan verlies je de 2 grote bomen die ik wel mooi vind passen in het sfeerbeeld.
De kleuren vind ik zeker wel geslaagd.
Groetjes,
MyriamCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Mooie beeldopbouw
Blend is wel wat geforceerd, doordat de spiegeling lichter is dan de lucht. Normaal is dit net omgekeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtMooie kleurenplaat. Zit wel wat stofjes op je sensor.
Oorspronkelijk geplaatst door DamaBlend is wel wat geforceerd, doordat de spiegeling lichter is dan de lucht. Normaal is dit net omgekeerd.Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
-
ondanks de lichte banding in de lucht toch een mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIs het daar waar ik denk dat het is?
Staat daar alles nog onder water?
Langs de snelweg bedoel ik dan.
jaja is langs de snelweg en alles staat nog onder water, het putteke zit verstopt denk ik.
Ben vandaag met de camion nog langs zo'n soortgelijke plaats gereden aan de kanten van scherpenheuvel. Ga daar ook eens langs gaan.Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk berichtAls ik denk waar wat jij denkt dat het is... ja daar is het denk ik
jaja is langs de snelweg en alles staat nog onder water, het putteke zit verstopt denk ik.
Ben vandaag met de camion nog langs zo'n soortgelijke plaats gereden aan de kanten van scherpenheuvel. Ga daar ook eens langs gaan.goed dat je het zegt.. ! Kan ik eens gaan kijken.
Comment
-
Tof beeld, goede opbouw en wat ireëel door die heldere plas, als je die in evenwicht brengt t. o. v. de lucht zal het m.i. minder goed ogen
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtgoed dat je het zegt.. ! Kan ik eens gaan kijken.
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtTof beeld, goede opbouw en wat ireëel door die heldere plas, als je die in evenwicht brengt t. o. v. de lucht zal het m.i. minder goed ogen
De stop niet uittrekken hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtAls ik dat doe Frans dan heb ik geen knappe reflecties meer..dus nee...Photography is a way to see the world in detail.
Fotograaf op rust
Comment
Comment