------
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lasmiady lake
Collapse
X
-
Lasmiady lake
Last edited by roadrunner; 14 maart 2013, 18:00. Reden: Lichtinval bootje "gedimd" / Foto "gecentreerd" :)Labels: Geen
-
-
Re: Lasmiady lake
mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtHet licht mooi gevangen.Misschien rechts een stukje eraf knippen, dan komt het bootje op een sterk punt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtmooi met die stralen
Comment
-
-
Mooie foto met die stralen. Foto nog even centreren naar het mdden kijkt net wat lekkerder.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Heel mooi, Danny
Ik heb wat twijfels over dat bootje. Het is nogal fel opgelicht, en daardoor wat onnatuurlijk bij zo'n lichtsituatie. Staat ook heel erg in contrast met de bijna zwarte bomen op de achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel mooi, Danny
Ik heb wat twijfels over dat bootje. Het is nogal fel opgelicht, en daardoor wat onnatuurlijk bij zo'n lichtsituatie. Staat ook heel erg in contrast met de bijna zwarte bomen op de achtergrond.Bedankt!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtMooie foto met die stralen. Foto nog even centreren naar het mdden kijkt net wat lekkerder.
Comment
-
nee je foto in 't midden van de pagina zetten met [ center] [ /center]
spatie tss [ en center wel laten vallen
is één van die icoontjes als je je bericht plaatst (alignering midden)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichtnee je foto in 't midden van de pagina zetten met [ center] [ /center]
spatie tss [ en center wel laten vallen
is één van die icoontjes als je je bericht plaatst (alignering midden)
Comment
Comment