Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
.....]Eentje uit het archief, achter gehouden uit twijfel...
en dan toch in Showcase:
Je beslist zelf of de foto thuishoort in Fotobeoordeling of Showcase. Stel jezelf de vraag: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (Fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan meedoen aan een foto-expositie (Showcase)? Bij twijfel post je best inFotobeoordeling
Als de kleurtjes niet zo te waren, dan had ik ze in mijn verbeelding wel zo te gemaakt. Ik
hou bij sommige prenten wel van een natuur die opgetrokken is uit gummybeer kleurtjes.
De TS heeft een beetje z'n signature wat kleurtjes betreft. In de meeste gevallen werkt dit zeer goed. En af en toe trek je het in twijfel bij bepaalde onderwerpen. Dit is er zo eentje voor mij persoonlijk.
Ik zou de rechterbovenhoek qua belichting wat temperen. Ik denk dat er in het totaalbeeld dan ietske meer balans gaat zitten en zullen de typisch hooggesatureerde tinten beter meevallen denk ik.
Het stroompje, de kolk vind ik prachtig en de compo ook, maar de kleuren zijn voor mij echt niet meer natuurlijk en persoonlijk hou ik daar niet zo van.
Groetjes,
Myriam
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Je beslist zelf of de foto thuishoort in Fotobeoordeling of Showcase. Stel jezelf de vraag: Hoort deze foto thuis in mijn fotoalbum (Fotobeoordeling) of is deze foto zo goed dat hij kan meedoen aan een foto-expositie (Showcase)? Bij twijfel post je best inFotobeoordeling
Sorry Bouk ... zal het nooit meer doen
Mercikes iedereen voor jullie eerlijke mening.
Ik ben zeker niet ontevreden met de tips die ik kreeg en hoop dat de update aan jullie smaak tegemoet komt.
Comment