Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Ik vind hier de compo te centraal, en had persoonlijk de koeltorens meer rechts geplaatst zodat dan ook meer van de wolkenslierten zichtbaar was, en zo het evenwicht links herstelde.
Knappe kleuren en een goeie sfeer.
't Is soms moeilijk kiezen tussen de beste compo en wat mindere kleuren en de beste kleuren en een wat minder goeie compo maar hier valt het toch wel mee vind ik al had je misschien met een verticaal formaat een nog betere compo én de goeie kleuren gehad en dan had je ook meer van de mooie kleuren in de rookpluim kunnen weergeven.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment