Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De begroeiing zegt: "ik baad lekker in het licht." De lucht zegt: "Licht? Licht? Ik geef helemaal geen zo'n licht af"... en de bomen op de achtergrond roepen: "Jawel hoor, vanachter onze kruintjes!"
Effe serieus nu: de dynamiek van je blend ligt een stuk te ver uit mekaar. Ik zou ze wat dichter bij mekaar laten komen, zodat je credibility wat verhoogt.
De begroeiing zegt: "ik baad lekker in het licht." De lucht zegt: "Licht? Licht? Ik geef helemaal geen zo'n licht af"... en de bomen op de achtergrond roepen: "Jawel hoor, vanachter onze kruintjes!"
Effe serieus nu: de dynamiek van je blend ligt een stuk te ver uit mekaar. Ik zou ze wat dichter bij mekaar laten komen, zodat je credibility wat verhoogt.
Je hebt helemaal gelijk, maar als compromis voor een vlak en nog grijzer plaatje neem ik graag dat risico....
Dat het nu 'echt' of 'geblend' is maakt voor mij niet veel uit
In deze triestige grijze dagen, heb jij hier toch wat netjes laten zien...
Goed bezig Hans
Ik weet dat het bij grijs weer altijd niet even makkelijk is om beelden te schieten die altijd even boeiend zijn...
Bij deze plaat heb ik nu net wel het gevoel dat het anders ook kan..en toch mis ik hier wat onderwerp...
Voor mij niet je mooiste werk maar wel de plaat die juist is qau natuurlijkheid.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment