Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Voor mij is dit ook een knappe prent
Complementair kleurcontrast tussen groen en bruin is super
Je hebt er tenminste je tijd voor genomen, om dit resultaat te bekomen
De rots helemaal vooraan lijkt mij niet scherp. Misschien wel door het stromende water, maar het stoort wel wat. Ook dat takje (?) met dat groen blad (?) staat er wazig op...
Ik zou dan ook een crop durven voorstellen waarbij je het bovenste vierkant overhoudt...
Mercikes voor de reacties en het altijd kritische oog van Dama.
Dama heeft gelijk wat betreft de scherpte. Het stromende water zal ook wel bijdragen tot het idee van onscherpte, maar ik heb bewust niet scherp gesteld op de rotsen vooraan maar op de watervallen en de boomstammen achteraan omdat ik dacht dat het eerder storend zou zijn als deze niet scherp genoeg waren. Misschien was dit een verkeerde beslissing bij de beeldopbouw van deze foto (voorgrond primeert). Ik ga er niet meer terug naartoe ...
In de update heb ik het takje vooraan weg geshopt. Oogt inderdaad beter.
En een crop is het niet. Elke millimeter staat er nog op
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Comment