...voor de aandachtige kijker
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
vuurtoren
Collapse
X
-
-
Re: vuurtoren
De grote leegte met een paar goeie accenten en een vuurtoren waar je even moet naar zoeken... I like it
-
Eureka .... heb hem gevonden na andehalfuur zoeken
Maar moet zeggen dat ik gedurende dat anderhalf uur wel genoten heb van het bebijken van je fotoThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Zeer mooi kleurenspel.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtDe grote leegte met een paar goeie accenten en een vuurtoren waar je even moet naar zoeken... I like it
Comment
-
-
Een beetje als die fietser in 't bos van vorige week, als we op pixelniveau moeten gaan zoeken
Kleuren zijn knap.EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment
-
De vuurtoren moet je inderdaad wel zoeken hé...:rolletjes:
De kleuren zijn super !!
MVg
Rudy
Comment
-
Hey juppekes
Knappe foto
Oorspronkelijk geplaatst door go4it Bekijk berichtWanneer je dan goed kijkt bevat de foto wel wat meer dan een kleurenspel, ster en maan.
Comment
-
-
-
Lekker minimalistisch en mooi van kleur. Wat die vuurtoren betreft....laat maar zitten...ik ga niet beginnen zoeken of ik kom nog tot de conclusie da'k mij wéér een nieuwe bril moet kopen"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Echt wel mooi hoor die kleuren...!!
Gr Pascale
Comment
Comment