Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
BP Europa
Collapse
X
-
-
Re: BP Europa
Heerlijke opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Heel erg mooi. Ruis past hier ook erg goed bij.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
SchitterendJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtSuper hoor...
knap beeldbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment
-
Super knappe plaat.
Eén vraagje echter : waarom ISO 3200 als je toch al vanop statief werkt (sluitertijd is nu 1 sec volgens de exif).
Mvg
Rudy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RudyP Bekijk berichtSuper knappe plaat.
Eén vraagje echter : waarom ISO 3200 als je toch al vanop statief werkt (sluitertijd is nu 1 sec volgens de exif).
Mvg
Rudy
Ik had geen statief bij...want ik had al 6 uren rondgelopen met 'ne' camera rond mijn hals.
Mijn wagen stond naast die boot geparkeerd en ik zag toen de mooie kleur en de mistige avondsfeer... Dus mijn iso op oneindig gezet om uit de hand te fotograferen...
Was toch niet de juiste oplossing...Dus rondgekeken en de camera op één van de ...meerpalen ... gelegd. Steviger statief kon ik me niet inbeelden.
Dus van een nood een deugd gemaakt ...maar ben toen wel vergeten mijn isowaarde terug te schroeven...
Nu heb ik ruis...maar ik vind dit bij een oude boot helemaal niet erg.
Bedankt voor de fijne commentaren...
Groet.
Gil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk berichtRudy,
Ik had geen statief bij...want ik had al 6 uren rondgelopen met 'ne' camera rond mijn hals.
Mijn wagen stond naast die boot geparkeerd en ik zag toen de mooie kleur en de mistige avondsfeer... Dus mijn iso op oneindig gezet om uit de hand te fotograferen...
Was toch niet de juiste oplossing...Dus rondgekeken en de camera op één van de ...meerpalen ... gelegd. Steviger statief kon ik me niet inbeelden.
Dus van een nood een deugd gemaakt ...maar ben toen wel vergeten mijn isowaarde terug te schroeven...
Nu heb ik ruis...maar ik vind dit bij een oude boot helemaal niet erg.
Bedankt voor de fijne commentaren...
Groet.
Gil
Bedankt voor de feedback.
Ruis stoort mij bij dit beeld helemaal niet hoor.Ik vroeg me gewoon af waarom die hoge ISO, maar dat is nu wel duidelijk...
Mvg
Rudy
Comment
Comment