Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het lijkt wel een goudklomp.
Heel mooi in beeld gebracht maar de lichtbalans zit niet helemaal goed met die lichte voorgrond.
De uitgebrande plek in de wolken vraagt ook wat te veel aandacht en zou eventueel kunnen weggewerkt worden door wat wolken te clonen... niet makkelijk waarschijnlijk maar toch het proberen waard.
Met wat aanpassing heb je een topplaat denk ik
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Mooie foto. Ik zou dat "gat" maar laten, want in de weggecloonde versie zie je dat er aan gewerkt is. Ik vind het ook niet storend, de lucht was zo op dat moment, dus waarom bijwerken?
Licht op de steen vind ik overigens niet te fel. Die steen is wat "bruiner" van kleur, daarom komt de weerspiegeling ook wat warmer over dan bij de andere stenen.
Ik vind je update met de gecloonde wolken toch beter. Als je het niet weet zie je nauwelijks dat er aan gewerkt is vind ik.
Ik ga dus voor de heel knappe udpate
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment